MEE
Onafhankelijke cliëntondersteuning
een onafhankelijk persoon die naast u staat
Heeft u vragen over zorgtaken, opvoeding, onderwijs, wonen, werk of inkomen? En zoekt u iemand die met u meedenkt en naast u staat? Dan kunt u gratis hulp krijgen van een onafhankelijke cliëntondersteuner. Een cliëntondersteuner van MEE denkt met u mee en geeft informatie en advies, zodat u zelf weer verder kunt.
MEE helpt u bijvoorbeeld met:
- het voorbereiden op een 'keukentafelgesprek' met de gemeente of een sociaal team
- de afspraken met sociale zaken of het UWV
- het aanvragen van zorg of een voorziening in uw huis
- advies en ondersteuning bij het invullen van uw Persoonsgebonden Budget (PGB)
- het opstellen van een familie/netwerkplan, persoonlijk- of ondersteuningsplan
- evaluatie en klachten van dienstverlening en zorg
Hulp van MEE is gratis
MEE is onafhankelijk. Dat betekent dat zij naast u staan. Samen kijken ze wat het beste is voor u. Zodat u uiteindelijk zelf keuzes kunt maken die bij u passen. De hulp is altijd gratis. U heeft geen verwijzing nodig en u betaalt geen eigen bijdrage.
Bel of stuur een e-mail
Voor informatie, advies en ondersteuning kunt u rechtstreeks contact opnemen met MEE Utrecht, Gooi & Vecht.
T (030) 264 22 22
E cliëntondersteuning@mee-ugv.nl
Nieuws
Gemeentehuis
Bezoekadres:
Raadhuisplein 1
3411 CH Lopik
Postadres:
Postbus 50
3410 CB Lopik
Telefoon: 0348-559955 of 14 0348
E-mail: gemeente@lopik.nl
Openbare vergaderingen:
Commissie- en Raadsvergaderingen
Veilig mailen naar Lopik:
De gemeente Lopik gebruikt ZIVVER voor veilig mailen en bestanden delen.
Niet-privacygevoelige informatie kan zonder gebruik van ZIVVER worden gedeeld. Wilt u echter privacy-gevoelige informatie naar ons mailen en heeft u geen ZIVVER?
Via deze link kunt u zonder Zivver op een veilige manier een e-mail sturen naar iemand bij de gemeente Lopik: